diumenge, 28 de novembre del 2010

unamicadesolidaritatnofamal...

... no fa mal i fa molt de bé, a nosaltres i a molts!
mireu el vídeo, és un bon exemple de còm fer les coses senzillament, de forma divertida i amena, que pugui arribar a molta gent, i amb unes probabilitats d'èxit ben altes... de segur que vos agrada, i tal vegada, algú de vosaltres passarà per la farmàcia...

unaproximaciódivertidalcubisme...

Estimats alumnes: aquí teniu el video que hem vist a classe... espero que sigui una bona inspiració per als vostres saludablesberenars de primer d'ESO, o pels autorretrats de 4t!

dimarts, 23 de novembre del 2010

una meravellosaimplicadabonafeina...

La setmana passada vaig estar en un congrés sobre Creativitat i Innovació Social (molt interessant, per cert), hi va haver aportacions de personalitats molt diverses, de diferents àmbits,,, una de les que em va impressionar més va ser la de Richard Wakefield, director i fundador de Publicitarios Implicados, un grup de professors, publicistes i alumnes que es dediquen a fer campanyes per a ONGs amb poc recursos. Aquí teniu una mostra de la meravellosaimplicadabonafeina que fan:

diumenge, 14 de novembre del 2010

unbonblocblanc...

http://365blanc.blogspot.com/

per si algun dia vos quedau en blanc, remenau per aquest blocblanc!

uff!

www.uff.cat
feu una passejadeta per aquest bloc d'un jove il·lustrador que decideix viure del que més li agrada: dibuixar!!!

no oblideu visionar el video stop motion, és preciós!

dilluns, 8 de novembre del 2010

...i ara Escher i les il·lusions òptiques!




això sí que s'ha de pensar... és molt fàcil i divertit buscar al google il·lusions òptiques, però crear-les? ara estem en aquesta difícil proposta, a veure que sortirà! de moment ens hem documentat i els alumnes han començat a treballar

consulta jove

A partir del 22 d'octubre tenim Consulta Jove i ens varen encarregar cartells per a enunciar-la... els va costar moltíssim! després d'haver estat gaudint de l'activitat anterior, pintant, composant lliurement i, simplement, creant, varen haver de tornar a pensar i sembla que s'havien rovellat una mica, però al final en varen sortir i els resultats també varen ser lloats... Ja que teníem un "client real" varem fer tot el procés de creació necessari (explicació detallada del producte, pluja d'idees, anàlisi de l'entorn i del destinataris...) i es varen treballar tots els conceptes que un cartell comporta. Aquí en teniu els millor valorats... per ells mateixos!

anem cap a l'abstracció...